Aký bol Dobrý Festival?

Autor: Rasťo Gallo | 25.6.2013 o 15:50 | (upravené 25.6.2013 o 16:25) Karma článku: 1,92 | Prečítané:  320x

Druhý ročník prešovského Dobrého Festivalu priniesol lepšiu organizáciu a veľmi pestrú ponuku hudby. Organizátori sa netaja snahou poskytnúť priestor predovšetkým domácim muzikantom, takže mená ako IMT Smile, Helenine oči alebo Chiki Liki Tu-a boli povinnou jazdou. Prezentovali sa však i málo známe kapely ako Raindown, Bad Karma Boy, Binery a mnoho ďalších. Vyberať naozaj bolo z čoho - počas dvoch dní sa na niekoľkých pódiách vystriedalo zhruba 45 hudobných mien, takže stihnúť všetko sa jednoducho nedalo. Napriek tomu som na festivale ulovil niekoľko kvalitných videozáznamov, ktoré Vám s potešením v tomto blogu predstavím.

Najväčšou zahraničnou hviezdou bola kapela Freak Power. Briti zahrali s nadhľadom a predviedli výbornú show:

Zo slovenských kapiel určite zarezonovali najviac IMT Smile:

Pripomenuli sa i NOCADEN:

Pre mňa muzikantský vrchol festivalu - kapela Grovin heads s hosťujúcim americkým bubeníkom T. Williamsom:

Nestárnúceho Petra Lipu netreba zvlášť predstavovať. Veľmi uvoľnený a príjemný koncert:

Fantastické bolo i vystúpenie prešovskej Hrdze:

Hudobníci z kapely IMT Smile - Gapa, Miro Tásler a Lukáš Kolivoška sa spolu s americkým gitaristom Stevom Walshom predviedli ako muzikantská extratrieda:

 

Na záver ešte ponúkam jednu zaujímavosť - Hnutie Hare Krišnu malo na festivale svoj stánok, v ktorom i muzicírovali. Obdivuhodná bola ich výdrž, mal som dojem, že hrajú v kuse od rána do večera:

 

Aký teda bol Dobrý Festival? Naozaj Dobrý!

 

Množstvo ďalších kvalitných videí z Dobrého festivalu nájdete v tomto zozname: http://www.youtube.com/playlist?list=PLJb_mATxZ5YK1OXU-LmCJFHUKIXgafgVp

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Útok pri istanbulskom štadióne neprežilo 38 ľudí

K útoku sa nikto neprihlásil, stopy majú ukazovať na Kurdskú robotnícku stranu.

PLUS

Na trhu platí: Zmanipuluj, čo môžeš a urvi, čo sa dá

Marketing je vojna vedená mierovými prostriedkami.

KULTÚRA

Vybrali sa na nebezpečnú púť za úžasným jedlom

Niekoľko rokov vchádzali do arabských kuchýň, kde sa dozviete aj to, čo nechcete.


Už ste čítali?